råfiskvsdonken

i detta slag vann hederliga mcdonalds . jag, elin, mathilda, sanna och hg tog oss lite pommesfrites och cola med massa sugrör på varandra , bildförklaring kan komma senare . sen gick vi hem till hg , och halv sov , haha. spelade guitar hero, var ute i vinden , hade det trevliggt med hans "kotte" , codeword , mint smak , jättegott . sen så halvsov vi ännu mer , och sen åkte vi hem . mysig sista dag på sommarlovet , nu är jag trött . sleepp. vi skrev å¨hgs tack med , hoppas d inte regnar bort . tak och tak , ballkong . haha



det får bli en bild på elin , ska ladda in från min kamera nu . (som jag självklart inte tog med , dummadumma)


Kommentarer
Postat av: Anonym

svara gärna på frågan i min blogg

2008-08-17 @ 19:58:38
URL: http://jnm.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-08-17 @ 19:59:13
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0