YES !

tacktacktack , bredbandet fungerar igen . känner sig lite lost när man inte kan gå in på datorn. idag hade vi igen ingen spanska så jag och julia gick en promenad , tillsammans med min kära nikond60 också , så har en massa bilder på massa fina blommor. skulle vilja lägga upp allihopa , men skulle ta allt för stor plats. kunde göra en till blogg.. haha . nej d ska jag inte . har allt som allt 7 bloggar , hemliga som inte hemliga, aktiva och inte särskilt aktiva.







börjar med tre bilder , inte så mycket blommor . det finns på resten av de 80 bilderna , haha . blandat med gata, gräs, löv. det bara från idag. som sagt , jag älksar att fota


Kommentarer
Postat av: Fanny&Vanessa

Fin blogg:)!:)ha det bra!:)!kram från Fanny och Vanessa på Justlikeus! Kolla gärna in justlikeus.blogg.se:)!

2008-08-17 @ 19:43:20
URL: http://justlikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0